مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: آمار روستاهای گازدار این استان با اجرای این پروژه ها به 568 مورد خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هوشنگ صیدالی درقالب این پروژه ها یک هزار و 200خانوار با چهار هزار و 200نفر جمعیت از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی از اجرای 163 کیلومتر شبکه گازرسانی فولادی و پلی اتیلن درقالب این پروژه ها خبرداد و گفت: برای گازرسانی به این روستاها حدود 97 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

صیدالی به رویکرد دولت یازدهم به مقوله توسعه زیربنایی و اهمیت تامین انرژی پاک برای روستانشینان اشاره کرد وافزود: گازرسانی به روستاها در سال های اخیر با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بدنبال تصویب قانون بودجه 93 و توجه ویژه به گازرسانی روستایی ، تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کهگیلویه وبویراحمد جهت گازرسانی مورد مطالعه قرار گرفتند.

صیدالی تصریح کرد: حاصل مطالعات انجام شده با عنایت به پراکندگی روستاها در این استان برنامه ریزی برای بهره مندسازی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از گاز طبیعی تا سال 1396 بوده است.

این مسئول با اشاره به تلاش مجدانه مدیران و کارکنان شرکت گاز افزود: با اجرای یک هزار و 984 کیلومتر خطوط گازرسانی روستایی 517 روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی بیان کرد: در قالب واگذاری انشعاب گاز به حدود 40 هزار مشترک روستایی، تامین انرژی پاک برای جمعیتی نزدیک به 120 هزار نفر از جامعه روستا ییان فراهم شده است .

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد گفت: نهضت گازرسانی روستایی با برنامه ریزی های انجام شده با جدیت تمام در حال پیگیری است و تا پایان سال 96 مطابق برنامه ،تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از گاز طبیعی برخوردارخواهند شد.

کهگیلویه وبویراحمد دارای یک هزارو 676 روستای پراکنده است که حدود 700روستا بالای 20خانوار جمعیت دارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.