همدان؛

پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه در همدان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از فعالیت پایگاه های تابستانی اوقات فراغت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در تابستان امسال خبر داد.

پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پروین قربانیان گفت: چهار پایگاه تابستان اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه از ابتدای تابستان امسال فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با تاکید بر اینکه اوقات فراغت یکی از مهمترین فرصت های تربیتی است افزود: هدف تشکیل این پایگاه ها غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به منظور افزایش همه جانبه شخصیت آنها، استمرار فعالیت های آموزشی پرورشی و تربیتی در ایام تابستان، ارتقاء سطح دانش و بینش اعتقادی علمی و اجتماعی، مهارت فنی حرفه ای وهنری دانش آموزان، تقویت روحیه خود باوری و مسئولیت پذیری است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان افزود: در پایگاه های تابستانی مدارس استثنایی استان کلاس های مختلفی در زمینه فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی، توان بخشی، اجتماعی، علمی و مهارتی توسط مربیان مجرب آموزش داده می شوند.

قربانیان با اشاره به فعالیت سه پایگاه تابستانی در سال گذشته گفت: در تابستان سال جاری پایگاه های نیکان و مدرس دو در شهر همدان و پایگاه های یاس و رشد یک در شهرستان ملایر فعالیت دارند.

گفتنی است، در سال تحصیلی 95-94 بیش از سه هزار دانش آموز در گروه های مختلف استثنایی در 62 مرکز مستقل و وابسته زیر پوشش آموزش و پرورش استثنایی در سطح استان هستند.

انتهای پیام/ ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.