همزمان با دهه کرامت و به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل خادمان رضوی امروز میزبان دارالارشاد اردبیل هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ؛ محسن امینی افزود: سومین کاروان زیر سایه خورشید در استقبال از خادمان رضوی امروز با ورود پنج نفر از خادمان حرم رضوی انجام می‌شود که هدف از این حرکت معنوی و سنت حسنه ایجاد شور و نشاط و شعور رضوی و توجه ویژه اهالی به فرصت به وجود آمده در دهه کرامت است که زمینه تعظیم شعائر و ارتقای ارزش‌های معنوی و الهی را فراهم کرده است.

وی گفت: ما قطعاً از این فرصت برای اعتلای فرهنگ رضوی و مفاهیم ارزشی در ارتباط با زندگی و سیره و سلوک امام رضا(ع) و تبیین آنها استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در این برنامه معنوی نسل نوجوان و جوان را بیشتر با این مفاهیم آشنا کنیم.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل افزود: همزمان با دهه کرامت و به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل خادمان رضوی امروز میزبان دارالارشاد اردبیل هستند.

امینی یادآور شد: برنامه «زیر سایه خورشید» در استقبال از خادمان رضوی برای سومین سال متوالی است که به همت و تلاش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و با حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در دهه کرامت برگزار می‌شود ولی این‌بار در یک سیاق متفاوت تلاش می‌کنیم تا خادمان رضوی در مناطق محروم و کم‌برخوردار حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: خادمان رضوی در برنامه عیادت از بیماران حضور پیدا می‌کنند و در جشن‌های مردمی و در جمع هیأت‌های مذهبی نیز شاهد حضور خادمان رضوی خواهیم بود.

امینی تصریح کرد: پنج نفر از خادمان رضوی در این سفر که در بین آنها خادم رضوی مداح و روحانی نیز حضور دارند در استان حاضر خواهند شد تا در آستانه میلاد ثامن‌الحجج امام رضا(ع) زمینه‌ای فراهم آید تا بتوان بیشتر با این فرهنگ منور آشنایی پیدا کرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، ورود ، خادمان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.