اردبیل؛

سرعین میزبان المپیاد ورزشی دختران سراسر کشور

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین از برگزاری المپیاد ورزشی دختران سراسر کشور در شش رشته ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر عبدلی افزود: این المپیاد در شش رشته بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، بدمینتون و شطرنج برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران دختر زیر ۲۰ سال تمام استان های کشور در این المپیاد شرکت می کنند، ادامه داد: این رقابت ها به مدت ۱۰ روز از ۲۱ مرداد تا ۳۱ مردادماه جاری برگزار می شود.

مسئول اداره ورزش و جوانان سرعین به میزبانی این شهرستان از ۶۰۰ نفر ورزشکار و عوامل اجرایی اشاره کرد و یادآور شد: در این رقابت های ورزشی بیش از ۵۲۰ ورزشکار و بالغ بر ۸۰ نفر عوامل اجرایی حضور خواهند یافت.

عبدلی محل برگزاری المپیاد ورزشی بانوان سالن های شهدا و فجر سرعین عنوان کرد و متذکر شد: در مجموع برای این رقابت ها شش تیم با ۹۰ ورزشکار در رشته بسکتبال، پنج تیم با ۷۵ ورزشکار در رشته والیبال و پنج تیم هفت نفره در رشته شطرنج حضور می یابند.

وی افزود: در رشته تنیس روی میز نیز پنج تیم با ۳۵ ورزشکار، در آمادگی جسمانی پنج تیم ۱۳ نفره و جمعا با ۶۵ ورزشکار و در رشته بدمینتون شش تیم با ۴۲ ورزشکار به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.