رئیس دانشگاه پیام نور خوانسار گفت: دانشگاه پیام نور خوانسار قطب تحصیلات تکمیلی در غرب استان اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سعید عبدالمنافی به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی از حضور خبرنگاران، تجلیل از افرادی است که همه نگاه‌ها به سمت قلم آن‌هاست و یکی از ارکان مهم اطلاع‌رسانی است.

وی ادامه داد: خبرنگاری یکی از 10 شغل سخت در جهان است که رتبه هشتم را به خود اختصاص داده و با شجاعت و غیرت همیشه در کنار اسلحه و بمب و سلاح با شجاعت در حال فیلم‌برداری، عکاسی و یا نوشتن است.

رئیس دانشگاه پیام نور خوانسار بیان داشت: یکی از ویژگی‌های خبرنگار، صداقت و امانت‌داری در اصل خبر است که می‌توان به مهم‌ترین ویژگی خبرنگاران اشاره کرد و قلم شما همیشه در جهت صداقت و درستی و رضای حق و منافع جمهوری اسلامی در حال نوشتن و مبارزه با دروغ باشد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن انتخاب رشته دانشگاهی قابل ذکر است که دانشگاه پیام نور خوانسار با ظرفیت بسیار عالی فیزیکی، آموزشی، فرهنگی و مذهبی و محیطی آماده پذیرش دانشجویان جدید در سال تحصیلی 95 است.

عبدالمنافی تصریح کرد: خوانسار فضای طبیعی و بسیار زیبا با آب و هوای خوب دارد که دانشگاه پیام نور هم از این قضیه مستثنی نبوده و فضای فیزیکی بسیار زیبایی را برای دانشجویان در داخل دانشگاه به وجود آورده است.

وی متذکر شد: دانشگاه پیام نور خوانسار قطب تحصیلات تکمیلی در غرب استان اصفهان و همچنین در رشته مدیریت در کل دانشگاه‌های پیام نور استان، خوانسار قطب تحصیلات تکمیلی این رشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور خوانسار ابراز داشت: در دوره کارشناسی ارشد رشته‌های زبان و ادبیات فارسی در دو بخش حضوری و مجازی، مدیریت بازرگانی گرایش مالی، بازرگانی بین‌الملل، بازاریابی، تجارت الکترونیک، بازرگانی داخلی، مدیریت استراتژیک، مدیریت کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در این دانشگاه دانشجو می‌پذیریم.

وی بیان کرد: برگزاری کنگره شهدا، تریبون آزاد، کرسی‌های آزاداندیشی، اردوهای جهادی، اردوهای مذهبی، همایش‌های سبک زندگی، گعده‌های علمی و مذهبی، جشن‌ها و ...  از جمله فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه است که در زمینه علمی هم انجمن‌های علنی در چهار رشته با جلسات و همایش‌ها و نشست‌ها فعالیت خود را انجام می‌دهند.

عبدالمنافی در پایان اذعان کرد: خوشبختانه تمام تشکل‌های دانشجویی در این دانشگاه به صورت رسمی در حال انجام فعالیت هستند که می‌توان به هیأت مذهبی مکتب‌الزهرا (س) اشاره کرد که هرساله چند مراسم در سطح شهر و حتی تجمع عاشورایی غرب استان برگزار می‌کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.