فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای بشریت به ارمغان آورد، دستاوردهایی که هر کدام در جای خود قابل تببین و کمک به رسیدن بشریت به عدالت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا سلیمانی امروز در کنگره 2 هزار و 300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد: امروز در سالروز شهادت شهید حسین فهمیده افتخار برگزاری این کنگره نصیب ما شد.

وی افزود: بدون تردید انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای بشریت به ارمغان آورد، دستاوردهایی که هر کدام در جای خود قابل تببین و کمک به رسیدن بشریت به عدالت دارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع) استان اصفهان گفت: یکی از این دستاوردها در زمان دفاع مقدس و در زمانی که کشور با چالش جدی و تجاوز دشمن رو به رو شد با رهبری پیامبرگونه امام راحل و مجاهدت ملت ایران این چالش بزرگ به یک فرصت و یک گنجینه تمام ناشدنی تبدیل شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بیان و زبان از آنچه در برابری تاریکی و نور مقابله کرد، قاصر است؛ اظهار داشت: این اجلاسیه‌ها در پی آن است که آن دوران نورانی را برای نسل حاضر به عنوان یک درس رهایی بخش داشته باشد.

وی ادامه داد: این کنگره با حضور مسؤولان و مشارکت مردم شهرستان شروع شد؛ اگر چه از 5 سال پیش به صورت خودجوش آغاز به کار کرده بود و دوستان توانستند در این مدت کارهای ارزشمند و ماندگار ارائه کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (ع) استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در خصوص برگزاری کنگره ملی 2300 شهید خمینی‌شهر تصریح کرد: 22 عنوان کتاب و 72 کتابچه در رابطه با حماسه و ایثار دفاع مقدس چاپ و در اختیار مشتاقان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تمام آثار شهدا از جمله وصایا، فیلم و تصاویر جمع‌آوری و بازسازی شد تا بتواند تاریخ شفاهی شهدای خمینی‌شهر را بازگو کند؛ همچنین برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های این کنگره ملی بوده است.

سردار سلیمانی برگزاری اجلاسیه‌هایی در شهر انقلابی درچه و برگزاری یادواره کوشک و اصغر آباد از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه کنگره ملی 2300 شهید خمینی‌شهر طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.