فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در دوران اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی داخلی یک ضرورت جدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار صالحی افزود: باید فعالیتهای تولیدی و بازرگانی و حتی نظام پولی و مالی کشور با نیازهای ناشی از اجرای اقتصاد مقاومتی و پیامدهای آن هماهنگ و همخوان شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی نیروی انتظامی در سطح کلان و استان زنجان ، تلاش برای عملی کردن شعار سال و مبارزه با جرائم به ویژه در بحث قاچاق کالا است که این خود نیازمند تامین نظم و امنیت اجتماعی است.

صالحی خاطرنشان کرد: تأکید مقام معظم رهبری درابتدای سال بر ضرورت تداوم تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مبین سه وظیفه برای دولت، دست اندرکاران تولید و مردم است، سه حلقه ای که نحوه تعامل آنها بر روی هم، تاثیر مستقیم دارد و نتیجه نهایی آن، به این تعامل وابسته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان یادآور شد: پلیس ،در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و برقراری امنیت و ثبات بازار کالای تولید داخلی،با جدیت و تمام امکانات موجود تلاش خود را به کار خواهد بست.

سردار صالحی گفت: نیروی انتظامی با مشارکت سازمان ها و ارگان های دولتی و مردمی، همواره برای حفظ امنیت به طور شبانه روزی در حال مبارزه با مجرمان و افراد شرور و هنجارشکنان است و در این مسیر نیازمند مشارکت همگانی است.

وی اظهار داشت: یکی از الزام های اقتصاد مقاومتی بهبود وضعیت تولید داخلی و ایجاد اشتغال و همچنین بهتر شدن وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است که باید گام های بلندی در این ارتباط از سوی متولیان امر و دستگاه های اجرایی برداشته شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.