مصرف فرآورده های بنزین و نفتگاز گاز حمل و نقل به مصرفی در حدود ۷۴ میلیون لیتر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمود آقا محمدیان مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان مصرف حدود ۷۴ میلیون لیتری فرآورده بنزین و نفتگاز  در بخش حمل و نقل از عبور بیش از ۲ میلیون وسائط نقلیه از استان خبر داد وگفت: از اغاز تابستان تاکنون  مصرف فرآورده های بنزین و نفتگاز گاز حمل و نقل به مصرفی در حدود ۷۴ میلیون لیتر رسیده است.
آقا محمدیان  افزود:باتوجه به موقعیت  جغرافیایی زنجان از آغاز تابستان در حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار وسائط نقلیه از استان تردد کرده که از این میزان ترددد ۶۷۳ هزار در محور قزوین زنجان ورودی به استان , ۷۰۴ هزار در محور زنجان قزوین خروجی استان , ۴۹۰ هزار در محور تبریز زنجان ورودی استان و نهایتاً ۴۳۰ هزار تردد در محور زنجان تبریز خروجی استان به ثبت رسیده است .
وی افزود: در این دوره زمانی ۴۰روز نیز ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین و ۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش حمل و نقل مصرف شده است .
این مقام مسئول اضافه کرد: مجموع میزان مصرف نفتگاز و بنزین بخش حمل و نقل در این مدت ۷۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه با مصرفی در حدود ۶۷ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر حاکی از یک افزایش۱۲ درصدی می باشد .
آقا محمدیان در ادامه نیز به میزان مصرف  CNG در تیر ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: میزان مصرف CNG در تیر ماه سال جاری ۱۲ میلیون متر مکعب بوده که این میزان مصرف در قیاس با مصرف ۱۰ میلیون و ۳۷۰هزار متر مکعبی مدت مشابه نشان از یک افزایش ۱۵ درصدی می باشد .
وی خاطر نشان کرد: این شرکت با انجام تمهیدات لازم هیچگونه مشکلی در جهت تامین سوخت مسافران استان نخواهد داشت.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.