استاندار ایلام گفت: پنج هزار و 206 فرصت شغلی تا پایان امسال در مناطق روستایی استان ایجاد خواهد شد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا مروارید در نشست شورای اشتغال پایدار در مناطق روستایی استان اعلام کرد: بر اساس مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجرای طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شده است.
مروارید اضافه کرد: 20 درصد اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی باید توسط متقاضی تامین شود و مابقی اعتبار نیز از سوی نهادهای مسئول تامین خواهد شد.
وی افزود: سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از فرصت های شغلی در روستاها 2 هزار و 600 فرصت شغلی و بسیج سازندگی نیز یک هزار و 846 شغل است.
مروارید اظهارکرد: طرح هایی که با کمبود اعتبار مواجه هستند به بانک سینا معرفی می شوند تا از تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای اجرای طرح استفاده کنند.
وی گفت: پنج درصد سود تسهیلات توسط استانداری، پنج درصد توسط دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری و پنج درصد نیز از سوی بانک سینا پرداخت خواهد شد.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود از رکود حاکم بر روند تولید و عرضه فرش در استان ایلام ابراز نگرانی کرد و افزود: دلایل بروز این مشکل باید از سوی مسئولان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای رفع آن اتخاذ شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.