مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) به 100 نوعروس تحت پوشش برای تامین جهیزیه 200 میلیون ریال پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ضیا رضایی اعلام کرد: این میزان اعتبار اکنون در اختیار این نوعروسان قرار گرفته و این روند تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.
رضایی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری به یک هزار و 300 نوعروس تحت پوشش در استان نیز کمک هزینه تامین جهیزیه 20 میلیون ریالی پرداخت می شود..
وی با اشاره به افزایش 17 درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته افزود: میانگین رشد اعتبار کمیته امداد در استان های مختلف هفت درصد ولی در استان ایلام 17 درصد است.
رضایی در خصوص خودکفایی مددجویان اظهار کرد: یک هزار و 510 خانوار از چرخه پوشش امداد خارج و خودکفا شدند که 50 درصد خدمات خودکفایی و اشتغال این خانوارها در حوزه کشاورزی و دامداری است.
رضایی با بیان اینکه 700 خانوار نیازمند وارد چرخه حمایتی این نهاد شدند، درباره نخبگان مددجوی استان هم اضافه کرد: ایلام به لحاظ شاخص های نخبگان با 344 نخبه در بین مددجویان رتبه اول کشور را دارد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.