به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام 500 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب دو کاروان در دهه کرامت به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: طرح کاروان شوق زیارت تحت عنوان زائران نور با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت اجرا می‌شود.

شاکربرآبادی افزود: این مددجویان با کمک خیران و اعتبارات امداد در قالب کاروان زیارتی با 11 دستگاه اتوبوس به زیارت مرقد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام ایجاد نشاط روحی و روانی زوار امام رضا(ع)، تقویت باورهای دینی، ارج نهادن به خانواده های نیازمند و سمت و سو بخشیدن به کمک خیرین را از جمله اهداف طرح شوق زیارت عنوان کرد و افزود : برگزاری نشست های آموزشی ، فرهنگی امید به آینده، سبک زندگی و آشنایی با امامان معصوم (ع) از جمله برنامه های جانبی سفر زیارتی مدد جویان به مشهد الرضا می باشد .

شیرمحمد شاکری خاطرنشان کرد: دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد،

وی افزود : تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نیایش است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.