کرمان؛

خرید بازی اینترنتی از حساب دیگران

رئیس پلیس فتا استان گفت : فردی كه از حساب یك شهروند كرمانی 66 میلیون ریال برای خرید امتیاز یك بازی اینترنتی برداشت كرده بود توسط پلیس فتا كرمان شناسایی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ كامبیز اسماعیلی افزود: در پی مراجعه یك شهروند مبنی بر برداشت اینترنتی از حسابش توسط فردی ناشناس پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشكیل شد.

وی خاطر نشان کرد : به گفته شاكی تاكنون هیچ خرید اینترنتی انجام نداده و هیچ گاه رمز دوم اینترنتی خود را فعال نكرده است اما طبق تراكنش های موجود 66 میلیون ریال به صورت اینترنتی از حسابش كسر شده است.

وی اظهار داشت:با توجه به پیگیری های انجام شده مشخص شد كه پول های برداشت شده از حساب شاكی برای خرید امتیاز یك بازی اینترنتی نسبتا معروف خرج شده است .

سرهنگ اسماعیلی گفت:كارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امكانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و وی طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد و به با توجه به مستندات موجود به این عمل اعتراف كرد.

وی تصریح كرد:متهم از دوستان نزدیك شاكی است كه مدتی قبل جهت انتقال كارت به كارت از طریق دستگاه عابر بانك، كارت بانكی شاكی را امانت گرفته بود و با سوء استفاده از اعتماد شاكی رمز دوم كارت را فعال و سپس اقدام به خرید امتیاز بازی اینترنتی كرده است.

رئیس پلیس در پایان توصیه كرد: اعتماد بی جا به افراد مختلف و در اختیار قرار دادن كارت بانكی به دیگران باعث بروز چنین مشكلاتی است بنابراین لازم است بیشتر مراقب كارت بانكی خود باشید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار