منابع رسمی در هلمند در جنوب کشور می گویند که نیروهای امنیتی پس از درگیری با افراد طالبان کنترول کامل منطقه چاه انجیر ولسوالی نادعلی را به دست گرفتند.

نیروهای امنیتی کنترول کامل منطقه استراتژیک چاه انجیر هلمند را به دست گرفتندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عمر زواک, سخنگوی والی هلمند امروز به خبرگزاری بخدی گفت که در حال حاضر نیروهای امنیتی در چاه انجیر مستقر هستند و درگیری ها نیز در این منطقه فروکش کرده است.

آقای زواک می گوید که نیروهای امنیتی در حال حاضر مصروف خنثی سازی ماین های کار گذاری شده طالبان در این منطقه هستند.

بخش های هلمند به ویژه منطقه چاه انجیر ولسوالی نادعلی از چند روز بدین سو شاهد درگیری های خونین میان نیروهای امنیتی و طالبان بوده است.

زواک می گوید که درحال حاضر از شدت درگیری ها کاسته شده است همزمان او تایید کرد در ولسوالی ناوه درگیری ها جریان دارد.

به گفته زواک, نیروهای امنیتی در ناوه مناطقی را از تصروف طالبان بیرون کرده اما گفته شده که هنوز هم طالبان در این ولسوالی مقاومت می کنند.

مهمات و مواد خوراکی
عمر زواک, سخنگوی والی هلمند می گوید که در جلسه مقامات ارشد امنیتی با مقامات محلی هلمند مساله کمبود مهمات و مواد خوراکی مطرح شده و تصصامیم مشخصی در این باره گرفته شده است.

او به خبرگزاری بخدی گفت که بدستور مقامات امنیتی محموله های مهمات و مواد خوراکی قرار است به جبهات جنگ برسد.

وزاری دفاع و داخله به تازگی برای بررسی جبهات جنگ به هلمند سفر کرده اند این در حالیست که جنرال مراد علی مراد, معاون ستاد ارتش و جنرال عبدالرحمان رحمان معین ارشد امنیتی وزارت داخله از چند روز بدین در هلمند به سر می برند.

انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، هلمند ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار