به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ناصر حضرتی رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در نشست تخصصي "نقش روابط عمومي و رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتي "كه با همكاري شوراي هماهنگي روابط عمومي آذربايجان غربي و حضور مسئولان و كارشناسان روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي و رسانه هاي استان در سالن جلسات استانداري برگزار شد، با تاكيد بر نقش بي بديل رسانه و روابط عمومي ها در تحقق دموكراسي و توسعه، گفت: اقتصاد مقاومتي نسخه روز اقتصاد كشور است و قابليت تعميم به همه سالهاي اقتصاد ايران را دارد.
ناصر حضرتي با اشاره به مخاطرات پيش روي همه نظام هاي اقتصادي دنيا، اظهار كرد: اتفاقاتي كه اقتصاد ايران در سالهاي گذشته با آن مواجه بود، باعث شد چالش هايي در مسير رشد اقتصادي و پويايي آن ايجاد شود و بر همين اساس دولت تدبير و اميد با تكيه بر رويكرد اقتصاد مقاومتي به دنبال رفع اين چالش ها و بهبود وضعيت بوده است.
وي با اشاره به رويكردهاي اقتصاد مقاومتي، گفتمان سازي و فرهنگ سازي را از جمله وظايفي عنوان كرد كه رسانه بر عهده دارد و ادامه داد: مطابق سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري، تأمين رشد پويا، بهبود شاخصهاي مقاومت اقتصادي و دستيابي به اهداف سند چشمانداز بيستساله ،از اهداف و برنامه هاي پيش روي اقتصاد مقاومتي است و رسانه ها در گفتمان سازي اين اهداف نقش اساسي بر عهده دارند.
حسن فاخري رييس خبرگزاري ايرنا در آذربايجان غربي با بيان اينكه مردم، دولتمردان و سياست گذاران در تحقق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي سهيم و دخيل هستند، افزود: هيچ برنامه اقتصادي بدون همراهي همگاني به سرانجام نمي رسد و نقش رسانه و روابط عمومي در تحقق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي از اين بعد برجسته تر است.
ارائه پرسش و پاسخ از سوي حاضران و اعضاي پنل، پايان بخش اين نشست تخصصي سه ساعته بود.
انتهای پیام/ب