رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان گفت: 54 هزار متر مربع پروژه بهداشتی و درمانی در دست ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسماعیلی ندیمی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت در کشورگفت: این طرح در رفسنجان همگام با کشور پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 510 تخت فعال در مراکز درمانی شهرستان رفسنجان وجود دارد افزود: بیمارستان علی ‌بن ابیطالب (ع) با 31 هزار متر مربع زیربنا و ظرفیت 300 تخت و بیمارستان مرادی با 5 هزار و 700 متر مربع احداث شدند و در مجموع در مراکز درمانی 512 تخت فعال وجود اسماعیلی ندیمی با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت اردیبهشت 93 در کشور کلید خورد خاطرنشان کرد: هدف اصلی این طرح افزایش کیفیت خدمات و کاهش پرداختی از جیب مردم بود.

وی گفت: حمایت اقشار آسیب‌پذیر، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ارتقای خدمات در درمانگاه‌ های سرپایی و اینکه مردم برای خرید لوازم و تجهیزات پزشکی نباید به بیرون از بیمارستان مراجعه کنند از دیگر اهداف این طرح است.

اسماعیلی ندیمی با اشاره به اینکه پارسال 571 هزار و 869 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند افزود: بیش از 58 هزار و 700 نفر در بخش ‌های بیمارستان‌ ها و زایشگاه رفسنجان بستری شدند.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری که در این طرح ارزشمند است بهره‌ مندی از خدمات بیمه ‌ای است که 11 میلیون‌ نفر در کشور بیمه سلامت شدند.

اسماعیلی‌ندیمی با اشاره به اینکه 54 هزار متر مربع پروژه در دست ساخت است تصریح کرد: بیمارستان96 تختخوابی امام‌حسین(ع) به زودی بهره ‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار