در نشست امروز فراکسیون شفاف‌سازی مجلس محمود صادقی رئیس فراکسیون شفاف‌سازی اقتصادی و سلامت اداری مجلس شد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خانه ملت؛ محمود صادقی نماینده مردم تهران درخصوص نشست امروز فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه اول فراکسیون شفاف سازی اقتصاد امروز برگزار شد و اعضای هیات رئیسه تعیین شدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس با اهداف ضرورت سالم سازی اداری، مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری و اقتصادی تشکیل شده است.

وی افزود: فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس در دو بُعد قانونگذاری و نظارتی فعالیت خواهد کرد

صادقی بیان کرد: فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس در دو بُعد قانونگذاری و نظارتی در جهت تحقق اهداف کار خود فعالیت خواهد کرد و در این رابطه به موضوع پالایش قوانین و زیرساخت های قانونی مورد نیاز برای سلامت اقتصادی و اداری توجه خواهد کرد.

رئیس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: البته قوانین متعددی در راستای سلامت اقتصادی و اداری در مجلس به تصویب رسیده؛اما ممکن است خلأها، نقص ها و تعارضات قانونی وجود داشته باشد که فراکسیون سالم سازی اقتصاد مجلس در جهت رفع مسائل تلاش خواهد کرد.

صادقی ادامه داد: فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس  در حوزه نظارتی از ظرفیت های نظارتی کشور مانند دیوان محاسبات و کمیسیون اصل 90 و سایر سازمان ها  به صورت منسجم تر و سازمان یافته تر استفاده خواهد کرد و در این رابطه تقسیم کارهایی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در نشست امروز فراکسیون شفاف‌سازی مجلس محمود صادقی رئیس فراکسیون شفاف‌سازی اقتصادی و سلامت اداری مجلس شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار