تیم ملی بسکتبال بانوان آمریکا به صربستان هم رحم نکرد .

آمریکا صربستان را هم صد تایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم های ملی بسکتبال آمریکا و صربستان دومین دیدار گروه  بازی های المپیک ریو  از ساعت 23 به وقت تهران رودر وی یکدیگر قرار گرفتند . 
 آمریکایی ها که در هر دو دیدار قبلی خود با اقتدار پیروز شده بودند بازی را ضعیف آغاز کردند و حتی تا نیمه های کوارتر اول از حریف اروپایی خود عقب بودند اما آن ها به سرعت به بازی بازگشتند و موفق شدند با نتیجه 31 – 21 در کوارتر اول به برتری برسند . 
صرب های بدشانس هم که در هر دو بازی قبلی خود با نتیجه ای نزدیک مغلوب حریفان خود شده بودند نتوانستند در ادامه کاری از پیش ببرند و کوارتر دوم را هم با نتیجه 25 – 13 مغلوب شدند .

کوارتر سوم را زنان صربستان بهتر آغاز کردند و موفق شدند با انجام یک بازی خوب حتی در دقایقی از حریف خود پیش بیافتند اما بازهم بدشانسی در ثانیه های آخر مانع شد تا آن ها نخستین شکست بانوان آمریکایی در یک کوارتر از مسابقات المپیک ریو را رقم بزنند . این آمریکایی ها بودند که توانستند با نتیجه 28 – 27 پیروز شوند .

کوارتر چهارم را بار دیگر آمریکایی ها بهتر آغاز کردند و موفق شدند با انجام یک بازی مسلط و دقیق 26 – 23 صربستان را مغلوب کنند .

تیم ملی بسکتبال بانوان آمریکا در پایان با نتیجه 110 – 84 در مقابل صربستان به پیروزی رسید .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار