تيم ملي بسكتبال بانوان چین در رقابت های المپیک مغلوب اسپانیا شد.

زور چین به اسپانیا هم نرسيدبه گزارش خبرنگار ورزشي دنياي ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تيم هاي ملي بسكتبال بانوان چين و استراليا در نخستين ديدار گروه سوم از ساعت ٧.٤٥ دقيقه به وقت تهران  به مصاف يكديگر رفتند . دو تيم كه هر دو يك باخت در بازي هاي گذشته داشتند به قصد برد به ميدان آمدند . چيني ها اما بازي را موفق تر آغاز كردند و توانستند در كوارتر اول با نتيجه ١٨-١٤ به پيروزي برسند .  

اسپانيايي ها كه نمي خواستند بازنده باشند با انجام يك بازي زيبا و با برنامه ٢٧ - ٢٠ برنده كوارتر دوم شدند. آن ها به راحتي نبض بازي را در دست گرفتند و اجازه ندادند تا چینی ها کاری از پیش ببرند .

اما دیگر کار از کار گذشته بود و قهرمان اروپا دیگر نمی خواست چینی ها از آن ها پیش بیافتند . اگرچه قهرمان آسیا بازی خوبی را در کوارتر سوم به نمایش گذاشت . اما نتوانست پیروز باشد و در نهایت باز هم اسپانیایی ها بودند که با نتیجه نزدیک 23 – 21 حریفشان را مغلوب کردند .

کوارتر چهارم هم تفاوتی با کوارتر های گذشته نداشت و این اسپانیایی ها بودند که بازی را در اختیار داشتند .آن ها توانستند با همین شیوه در نهایت با نتیجه 89 – 68 به پیروزی برسند .

برچسب ها: بسکتبال ، چین ، برزیل ، المپیک ، ریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار