مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش وپرورش به توسعه آموزش از راه دور مبتنی بر کتاب های جدید و با استفاده از ظرفیت های الکترونیکی خبر داد.

گودرز شاهمرادی مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش وپرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص برنامه های این مرکز در جهت گسترش  عدالت آموزشی گفت : از جمله مهمترین این طرح ها، راه اندازی مراکز مشاوره تحصیلی در مدارس آموزش از راه دور ، برنامه ریزی جهت جذب بازماندگان از تحصیل در دوره  های متوسطه  اول و دوم ،  افزایش پوشش تحصیلی ایرانیان خارج از کشور با همکاری مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و تولید محتوای جدید در دوره های اول  و دوم متوسطه براساس کتابهای جدید با استفاده از ظرفیت های  الکترونیکی است.

شاهمرادی به برگزاری جلسات  توجیهی با روئسای مشارکت های مردمی ، کارشناس مسئولان  آموزش از راه دور استان ها، مدیران  وموسسان مدارس در سطوح استانی و مرکزی اشاره کرد و اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان نهضت سواد آموزی و سازمان زندان‌ها در جهت افزایش پوشش تحصیلی وبرنامه ریزی کلیه مدارس براساس اسناد بالادستی از دیگر اولویت های مدیریت آموزش از راه دور است .

وی افزود :  تشکیل شوراهای  هماهنگی  موسسان در تمامی استان ها و شورای مرکزی با  5 کمیته  کیفیت بخشی هم چنین  برگزاری دوره های آموزشی کاربردی  44 ساعته برای مدیران  ،معاونین و مشاورین این مدارس در ارتقای کیفیت آموزش ها تاثیر دارد.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش وپرورش بیان کرد:دوره های ویژه موسسان به شیوه  حضوری و آموزش مجازی برای قریب به  هفت هزار  نفر از معلمین و عوامل اجرایی مدارس برگزار می شود. 
 
وی گفت: تدوین فعالیت های پرورشی و ورزشی براساس ظرفیت های این مدارس ، ساماندهی امور مالی و شهریه مدارس از دیگر اقدامات این نهاد به شمار می آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.