مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان از عملیات بهسازی و تثبیت محور ماسال- گیلوان بطول 6 كیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

محمد رضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و تثبیت روسازی با سیمان (آسفالت سطحی چیپ سیل) محور ماسال -گیلوان بطول 6 کیلومتر افزود : اجرای این پروژه در جهت ایمن سازی محور و كاهش حوادث جاده ای است كه اجرای كار از كیلومتر 36 منطقه خاکمندان تا كیلومتر 42 (منطقه خانه بند) است.

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اعلام اینکه مبلغ هزینه اجرایی این پروژه 13 میلیارد ریال است تصریح کرد :36 کیلومتر این مسیر طی سنوات گذشته آسفالت شده بود و اکنون عملیات تعریض و شن ریزی 6 کیلومتر باقیمانده آن به پایان رسیده ، عملیات تثبیت آن درحال انجام می باشد و پس از آن آسفالت سطحی انجام می شود که با اتمام این عملیات که به زودی شاهد آن خواهیم بود، مسیر واقع شده در شهرستان ماسال بطور کامل زیر پوشش آسفالت قرار می گیرد.

گفتنی است مجموع طول محور ماسال به گیلوان 50 کیلومتر است که 42 کیلومترآن در حوزه ماسال و 8 کیلومتر در حوزه استان اردبیل واقع گردیده و به دلیل واقع بودن جاده دسترسی به مشهد ( محل شهادت) میرزا کوچک خان جنگلی و داشتن جاذبه های طبیعی ومناطق ییلاقی از لحاظ عشایری، گردشگری و توریستی دارای اهمیت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.