رئیس حمل و نقل و پایانه‌های ملایر از اجرای طرح ایمن‌سازی در 13 مدرسع حاشیه راه‌های این شهرستان خبر داد.

مدارس حاشیه راه های ملایر ایمن سازی شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید اسماعیل صفوی‌زاده از نوسازی ناوگان اتوبوسی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تعداد 12 دستگاه خودرو VIP به ناوگان مسافری شهرستان اضافه شده که این تعداد تا پایان امسال به 20 دستگاه افزایش می‎یابد.

وی از صدور یک‌هزار و 460 مجوز و کارت هوشمند برای رانندگان شهرستان ملایر از ابتدای امسال خبر داد و افزود: در این راستا یک‌هزار نفر از رانندگان جدیدا در سهمیه حمل و نقل حضور یافته‌اند و این تعداد اشتغالزایی جدید در این حوزه انجام شده است.

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر بیان کرد: مجوز پارگینگ کامیون‌داران در بهشت هاجر این شهرستان با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی و تمام خدمات رفاهی برای رانندگان صادر شده است.

وی با اشاره به واگذاری تعداد 9 دستگاه سواری سمند با استفاده از تسهیلات بانکی از محل صندوق کارآفرینی گفت: سال گذشته تعداد 25 دستگاه سهمیه شهرستان ملایر بود که دنبال جذب این میزان سهمیه هستیم.

صفوی‌زاده با بیان اینکه دو مرکز اسقاط خودرو در ملایر فعال شده است، عنوان کرد: شرکت حمل و نقل کالا در روستای حسین‌آباد شاملو با اعتباری معادل 500 میلیون تومان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این شرکت با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شده و زمینه اشتغال‌زایی برای 15 نفر را فراهم کرده است.

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر اظهار داشت: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در مسیر جوکار- ملایر با اعتباری معادل یک میلیارد تومان توسط بخش خصوصی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که در صورت بهره‌برداری زمینه اشتغال 30 نفر به صورت مستقیم را فرام می‌کند.

وی از صدور موافقت اصولی برای ساخت مجتمع خدمات بین راهی در محور اراک-ملایر خبر داد و افزود: این طرح در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اقدامات آن توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

صفوی‌زاده با بیان اینکه 29 هزار مسافر در طرح نوروزی جابه جا شدند، گفت: اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل(ره) با تعداد 35 دستگاه، راهیان نور با 35 دستگاه، زائران کربلای‌معلی به تعداد 150 سفر و تأمین ناوگان سرویس مدارس به تعداد 150 دستگاه مینی‌بوس از دیگر اقدامات سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر در امسال بوده است.

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر بیان کرد: از مرداد ماه سال گذشته تاکنون در حوزه مسافر تعداد 57 هزار و 690 هزار و 612 مسافر جابه جا شده‌اند و همچنین تعداد 121 هزار و 30 سفر کالا به مقاصد متعدد ارسال شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت از شهرستان ملایر یک میلیون و 947 هزار و 906 تن بار به سایر مقاصد استان و شهرستان‌های اطراف جابه جا شده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار