تیم ملی بسکتبال بانوان ترکیه موفق به کسب دومین پیروزی در رقابت های المپیک ریو شد .

زنان بسکتبالیست  ترکیه بلاروس را در هم کوبیدندبه گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی های ملی بسکتبال ترکیه و بلاروس در دور چهارم رقابت های گروهی بسکتبال بانوان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند . 

بلاروسی ها که در 3 دیدار گذشته شان تنها یک پیروزی بدست آورده بودند بازی را بسیار خوب آغاز کردند و توانستند با انجام یک بازی زیبا و آرام کوارتر نخست را با نتیجه 19 -13 به برتری ببرند . 

اما زنان ترکیه که نمی خواستند بازنده میدان باشند به سرعت به بازی بازگشتند و با انجام بک بازی زیبا و با برنامه موفق شدند در کوارتر دوم با نتیجه 20 – 15 به برتری برسند . 

نتیجه کوارتر دوم باعث شد رقابت بیش از پیش حساس شود به طوری که بازی از آن پس بسیار نزدیک بود و دو تیم رقابت نزدیکی را اغاز کردند . 

کوارتر سوم را بسکتبالیست های ترکیه بهتر اغاز کردند و موفق شدند در نهایت با نتیجه نزدیک 24 – 20 به برتری برسند . با این حال کوارتر چهارم بسیار حساس و نزدیک پیگیری شد و دو تیم بازی فوق العاده ای را انجام دادند. با این حال باز هم این بلاروسی ها بودند که مانند بازی های گذشته شان با نتیجه نزدیک 74 – 71 مغلوب شدند . 

ترکیه با این پیروزی تقریبا صعودش را قطعی کرد . 

برچسب ها: بسکتبال ، ریو ، برزیل ، المپیک ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار