تیم ملی بسکتبال زنان استرالیا ، ژاپن را در دقایق آخر مغلوب کرد .

استرالیایی ها مانع شگفتی سازی سامورایی ها شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، آخرین بازی دور چهارم رقابت های قهرمانی بسکتبال زنان المپیک با شگفتی همراه بود . 
ژاپن و استرالیا در حالی روبه روی یکدیگر قرار گرفتند که دو تیم شرایط یکسان نداشتند . 
کانگوروها در هر 3 بازی ابتدایی خود به برتری رسیده بودند و قدرتمند ترین تیم گروه محسوب می شدند . اما ژاپنی ها این شرایط را نداشتند . 
اگر چه سامورایی ها در هر 2 بازی ابتدایی خود به برتری رسیده بودند اما آن ها در بازی گذشته مغلوب ترکیه شده بودند تا عملا نشان دهند قدرتمند ترین تیم گروه نیستند . با این حال کوارتر اوا بازی بسیار زیبا بود . 
استرالیایی هاکه خیال آسوده تری نسبت به ژاپنی ها داشتند بازی را خیلی جدی نگرفتند و در نهایت با نتیجه نزدیک 24 – 23 مغلوب شدند . 
کوارتر دوم اما بسیار متفاوت بود . ژاپنی ها که قصد نداشتند برتری خفیفشان را از دست بدهند با بازی بسیار منظم و دقیق خود توانستند بازی کانگورو ها را بر هم بزنند و باز هم با اختلاف اندک 26 – 25 به برتری برسند . 
سامورایی ها دیگر نبض بازی را در اختیار داشتند و در کوارتر سوم قدرت خود را به رخ یکی از بهترین تیم های دنیا کشیدند و در پایان موفق شدند تا با نتیجه 21 -11 به برتری برسند . 
غفلت زنان ژاپنی اما در لحظات پایانی کافی بود تا استرالیایی های با تجربه از اندک موقعیت ها به نحوه احسن استفاده کنند و حریف را به دردسر بیاندازند . استرالیا کوارتر چهارم را 33 – 15 برد تا در نهایت با نتیجه نزدیک 92 – 86 پیروز شود و جواز حضور در مرحله بعدی را پیدا کند . 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار