سردار حسن شاهوارپور از روند اجرای عملیات لایروبی انهار در چوئبده بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرمانده لشکر ولیعصر(عج) خوزستان از تلاش جهت فراگیری کردن اقتصاد مقاومتی در شهر چوئبده به عنوان یکی از اهداف سپاه در این منطقه نام برد.

سردار حسن شاهوارپور در جریان بازدید از روند اجرای عملیات لایروبی انهار که توسط این ارگان در چوئبده و با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی انجام می شود، افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده  باید تلاش مضاعف خود را در جهت فراگیری کردن اقتصاد مقاومتی به کار گیریم.

وی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، طرحهایی در قالب توسعه تولیدات بومی همچون تولید مرغ خانگی، ماهی، محصولات کشاورزی که توان رقابتی با کالاهای مشابه وارداتی را داشته باشد، را برای اجرا با جدیت دنبال می کنیم.

فرمانده لشکر ولیعصر(عج) خوزستان در زمینه ارائه تسهیلات به کشاورزان در قالب صنایع کوچک جانبی افزود: کشاورزانی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و برای توسعه فعالیت خود در عرصه کشاورزی در مورد صنایع جانبی کوچک مثل بسته بندی سبزی، خرما و غیره نیاز به تسهیلات دارند، می توانند درخواست خود را به سپاه آبادان ارائه کنند.

سردار شاهوارپور از کمک به رفع بیکاری به عنوان یکی دیگر از اهداف سپاه نام برد و گفت: در تلاش هستیم تا با انجام برخی برنامه ها و طرحها بتوانیم در زمینه رفع بیکاری افراد گامهای مهم و اثربخشی برداریم.در زمان حاضر و با همکاری سپاه حضرت ولیعصر(ع) اجرای عملیات لایروبی به  طول ۳۰ کیلومتر در منطقه چوئبده در دست اجرا است.

در این بازدید که  فرمانده سپاه آبادان، مسئولان جهاد کشاورزی آبادان، رئیس شورای شهر چوئبده و جمعی از کشاورزان فعال منطقه حضور داشتند، مشکلات فرا روی توسعه کشاورزی در این منطقه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.