لزوم فعالیت غیر متمرکز شرکت های دانش بنیان در کشور

معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس گفت: شرکت های دانش بنیان باید به صورت غیر متمرکز در کشور فعالیت کرده تا در میان همه سرمایه گذاران و دانشگاهیان شناخته شوند.

حسین صابری معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مراکز شتاب دهی اظهار داشت: مراکز شتاب دهی فناوری حدود ۲ سال است که توسط معاونت علمی و پارک فناوری پردیس مطرح شده است.

وی ادامه داد:  شرکت های تشکیل شده در مراکز شتاب دهی فناوری قرار است به صورت شبکه ای کار کنند و اطلاعات فعالیت های خود را در اختیار دیگر مراکز قرار دهند.

معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس در خصوص نیازمندی های کشور به فعالیت های غیر متمرکز ، گفت: اگر می خواهیم در حوزه نوآوری به دستاوردهای خوبی دست یابیم باید به صورت غیرمتمرکز فعالیت کرده تا مراکز شتاب دهی فناوری به خوبی شناخته شوند.

وی یاد آور شد: مرکز نوآوری فرهنگی امید نیز یکی از مراکزی است که زیرمجموعه مرکز شتاب دهی نوآوری است که امیدواریم این مرکز بتواند استعدادهای علاقه مندان به حوزه هنر را به زودی تبدیل به محتوا و محصول کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار