نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی و امام جمعه مشهد گفت: در آستان قدس با مدیریت جدیدی که به‌وجود آمده، شاهد تحول شگرفی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی افزود: امکانات این آستان در خدمت محرومت‌زدایی کل کشور قرار گرفت و در مدت کوتاهی مردمی از دوردست با هزینه آستان قدس رضوی به حرم منور مشرف شدند.

وی با بیان اینکه این سازمان و این عظمت و این ساختار از برجسته‌ترین دستاوردهای این انقلاب اسلامی است گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 30 سال، دستاوردهای انقلاب و مدیریت روحانیت در این عرصه مشخص است.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به اینکه این هویت و ماهیت این حرم باید حفظ شود افزود:کل این شهر متعلق به حرم امام رضا(ع) است، این شهر به هرجا که توسعه پیدا کند، حرم امام رضا(ع) همه این شهر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در ادامه خطبه ها مشهد را شهر زیارتی دانست گفت : مشهد شهر زیارتی است؛ اینجا شهر گردشگری نیست که مراکز تفریحی و عیاشی درست کنند. اینجا باید روی مدیریت زیارتی تمرکز کرد نه مدیریت گردشگری.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی افزود:چرا هر فکری که به ذهن یک مدیر یا دولت می رسد برای جذب توریست، آن هم توریست فاسق و فاجر و خوشگذران، میخواهد آن را در شهر امام رضا پیاده کند؟

وی با بیان اینکه در شهر امام رضا نمی شود کنسرت برگزار کرد گفت: دیگر نباید سر این موضوع با مردم یا برخی مسئولان کوته فکر چانه زنی کرد،کمپین هایی هم که برای این اقدامات راه اندازی می شود مقابله با امام هشتم است.

خطیب جمعه مشهد مقدس افزود: در کنار گنبد امام رضا(ع) نمی‌توان کنسرت برگزار کرد شما اگر کنسرت میخواهید جای دیگری زندگی کن، چرا باید یک شهر زیارتی را انتخاب کنید؟

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.