ساری،

درخشش خبرنگار آملی در جشنواره قرآن مازندران

ربابه محمدزاده خبرنگار روزنامه اقتصاد پویا و نشریه صبح آمل، حائز رتبه اول در رشته تحقیق و به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ،دبیر اجرایی این دوره از مسابقات، از شرکت بیش از ۱۵۰ نفر در مرحله استانی خبر داد و گفت: این تعداد از شرکت کنندگان شامل روشندلان، معلولین جسمی و حرکتی، ناشنوایان، مربیان و خردسالان مهدهای کودک، خانه های کودک و نوجوان، فرهیختگان سالمند، زنان سرپرست خانوار، کارکنان و خانواده کارکنان، در رشته های ترتیل و تحقیق، حفظ، اذان، مدیحه سرایی، تحقیق و پژوهش به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

جویباری افزود : جشنواره قرآن و عترت یکی از برنامه های ارزشمندی است که هر ساله با حضور تعداد بی شماری از قاریان عزیز معلول از سراسر استان مازندران با شکوه خاصی برگزار می شود که علاوه بر اینکه فضای معنوی ارزشمندی را شکل می دهد، رقابت سالم و همراه با نشاطی را ایجاد می کند.

وی گفت: از این میان خانم ربابه محمدزاده خبرنگار روزنامه اقتصاد پویا و نشریه صبح آمل، حائز رتبه اول در رشته تحقیق و به مرحله کشوری راه پیدا کرد که این نشان از توانمندی و اراده قوی ایشان می باشد.

وی افزود:این خبرنگار عرصه اطلاع رسانی با توجه به معلولیت اما به همگان ثابت کرد معلولیت محدودیت نیست و برای دسترسی به یک زندگی آرمانی همراه با کرامت باید تلاش کرد و مشکلات را به زانو در آورد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار