سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد جزئیاتی را از هک شدن تلگرامش ارائه کرد.

رضا مهاجری در گفت و گو  با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هک شدن تلگرام خود بیان کرد: روز گذشته  همراه با بازیکنان پدیده در حال سوار شدن در اتوبوس برای رفتن به ورزشگاه دستگردی بودم که یکی از دوستان در تماس با من خواستار دریافت شماره کارت شد و اعلام کرد که من در تلگرام از وی درخواست پول کرده ام.

وی افزود: با افزایش این تماس ها متوجه شدم تلگرامم هک شده و با کمک پسرم اکانت تلگرامم را پاک کردم. متاسفانه هکرها به مخاطبان زیادی در تلفن همراه من پیام داده اند و این امر منجر به از بین رفتن تمرکز  من پیش از دیدار با سایپا شد. 

وی ادامه داد: حتی برخی از بازیکنان پدیده که در اردو با من بودند به حسابم پول ریخته اند و این امر جای تعجب دارد که چرا آن ها از من سوالی در مورد این موضوع نپرسیدند. به هر حال صبح امروز از طریق قانونی هک شدن تلگرامم را پیگیری و شماره حساب را هم مسدود کردم.

مهاجری در مورد دیدار روز گذشته پدیده مقابل سایپا، گفت: پس از شکست سنگین پدیده مقابل نفت که به دلایل مختلی رقم خورد، در بازی با سایپا فوتبال خوبی بازی کردیم و شانس زیادی برای پیروزی داشتیم.  2 تیم با تفکر برد در این مسابقه حاضر شدند و بر همین اساس موقعیت های گل زیادی روی دروازه ها خلق شد. البته فرصت های ما خطرناک تر بود و بارها تا آستانه دروازه تیم منسجم سایپا پیش رفتیم که به دلیل نداشتن تمرکز لازم، نتوانستیم بیشتر از یک بار موفق به گلزنی شویم.

سرمربی پدیده درمورد میزان رضایت خود از نتایج کسب شده این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهار کرد: به لحاظ نتیجه گیری چندان از عملکرد تیمم رضایت ندارم. شکست غیرمنتظره مقابل نفت تا حدودی عملکرد پدیده را زیر سول برد. بازیکنانم گرفتار فرصت سوزی شده اند و اگر این مشکل را برطرف کنیم، در ادامه لیگ نتایج خوبی می گیریم.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
سلام , کاری به هکر و تلگرام ندارم ولی همیشه این سوال برام بوده که بستن تیم , مدیریت تیم , تمرینات و غیره همه زیر نظر مدیر و مربیان باشگاه , اما آخر کار از عملکرد تیم رضایت ندارند , چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
تلگرام هک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
هکر تلگرام؟
یا فامیلتون بوده یا حماقتتون بوده
Iran (Islamic Republic of)
آرگام
۲۱:۳۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
حماقت نیست دوست عزیز!
قبل از اظهار نظر اطلاعاتت رو افزایش بده...
بچه های تیم امنیتی آشیانه چند تا از آسیب پذیری های این پیام رسان و کشف و اطلاع دادن، بعید نیست تلگرام باگ های دیگه ای هم داشته باشه...
آخرین اخبار