سرمربی تیم پدیده مشهد گفت:تیم ما از تمرکز بالایی در این دیدار برخوردار نبود و گل زود هنگام نفتی ها باعث شد تا یک مقدار کار برای بازیکنان ما سخت شود.

رضامهاجری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با نفت تهران اظهارکرد: اول از همه جا دارد این پیروزی را به تیم نفت و سرمربی آنها علی دایی تبریک بگویم.

وی ادامه داد: تیم ما از تمرکز بالایی در این دیدار برخوردار نبود و گل زود هنگام نفتی ها هم سبب شد تا یک مقدار کار برای بازیکنان ما سخت شود البته تیم نفت تهران توانست از موقعیت های خودش بهتر استفاده کند این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد.

سرمربی تیم پدیده افزود: سعی و تلاش ما این است که در دیدارهای بعدی لیگ برتر با تمرکز بیشتری در مسابقات حاضر شویم، نتایج بهتری کسب کنیم.

وی درخصوص صحبت یکی از مسئولان تیم سایپا که گفته بود در بازی هفته آینده راحت می توانیم پدیده را با چهار یا پنچ گل شکست دهیم این طور پاسخ داد: امیدوارم موفق باشند البته باید تاکید کنم همه چیز در داخل زمین مشخص می شود فعلا زود است درباره نتیجه بازی صحبت کرد.

مهاجری در باره وضعیت زمین ورزشگاه تختی تهران خاطرنشان کرد: زمین از کیفیت بالایی برخوردار نبود برایم جای تعجب است که چطور مسئولان اجازه می دهند تیم هایی که از وضعیت چمن مطلوبی برخوردار نیستند بازی برگزار کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار