اصفهان؛

دو کشته براثر برخورد موتورسیکلت و کامیون

براثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و یک کامیون در جاده منطقه صنعتی حبیب آباد، دو سرنشین موتورسیکلت در دم جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس 115، یک واحد امدادی از حبیب آباد به محل حادثه اعزام شد اما متاسفانه به دلیل شدت آسیب وارده به سر راننده و سرنشین موتورسیکلت، این دو نفر در دم جان خود را از دست داده بودند.
دکتر غفور راستین افزود: در بیشتر تصادفات مورسیکلت ها با وسائط نقلیه یا اجسام سخت، راکبان از ناحیه سر دچار آسیب می شوند که در صورت استفاده از کلاه ایمنی، خطر مرگ و عوارض ناشی از ضربه به سر را در آنها کاهش خواهد داد.
حبیب آباد یکی از شهرهای استان اصفهان در مرکز بخش برخوار شرقی ازجنوب به شهر اصفهان ازشمال به شهر کمشچه از شرق به مناطق کوهستانی و از غرب به شهر دولت آباد محدود می شود. این شهر در 10 کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان واقع شده است.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین از وقوع حادثه دیگری در ساعت 10 و شش دقیقه امروز (جمعه ) خبر داد و گفت: این حادثه براثر واژگونی خودروی پژو 405 رو به روی پایانه نهچیر در جاده مبارکه به طالخونچه رخ داد که پس از اعلام به اورژانس 115 واحدهای امدادی این مدیریت به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه پنج مرد 32،30، 24،19 و 17 ساله دچار مصدومیت شدند.
راستین افزود: این مصدومان پس از اقدام های اولیه درمانی، توسط آمبولانس های اورژانس مبارکه و زیباشهر، به بیمارستان محمد رسول الله (ص) صفائیه مبارکه منتقل شدند.
طالخونچه در شهرستان مبارکه واقع شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.