کارشناس دو و میدانی کشورمان گفت: احسان حدادی نتوانست عملکرد خوبی را در المپیک ارائه دهد، شاید قسمت نبوده که مانند دوباره پیش المپیک لندن در ریو هم برای کشورمان مدال کسب کند.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد ضعیف احسان حدادی در پرتاب دیسک المپیک ریو اظهار کرد: معتقدم احسان حدادی نتوانست عملکرد خوبی را در المپیک ارائه دهد، شاید قسمت نبوده که مانند دوباره پیش المپیک لندن در ریو هم برای کشورمان مدال  کسب کند.

وی درخصوص محمود صمیمی گفت: او نتوانست سطح توقعات کارشناسان دو و میدانی را برآورده کند البته نباید فراموش شود که در این دو سال اخیر خدمات شایان توجهی را برای دو ومیدانی کشورمان در مسابقات داخلی و خارجی انجام داده است.

کارشناس دو و میدانی کشورمان درباره نتیجه لیلا رجبی اظهار داشت: او  در ایران و پیش از اینکه به المپیک اعزام شود رکوردهای بالای 17 متر را به ثبت رسانده بود برایم جای سوال است که چرا در این مسابقات این قدر ضعیف عمل کرد نتوانست به رکوردهای شخصی خودش نزدیک شود.

قهرمان هفت گانه در پاسخ به این سوال که عملکرد زور آوند را چطور ارزیابی می کند پاسخ داد: با توجه به اینکه وی برای اولین بار آن هم در میدان بزرگی مانند المپیک مسابقه می داد، همان که تا پایان رقابت به کارش ادامه داد یک نتیجه قابل قبول برای وی و فدراسیون محسوب می شود.

رکورد دار هفت گانه کشورمان درخصوص مسابقه فردا قاسمی و تفتیان در دوی 100 متر تصریح کرد: تا زمانی که رقیبان قاسمی و تفتیان مشخص نشده نمی شود درباره عملکرد این دو ورزشکار و نتایج آنها در دوی 100 متر المپیک اظهار نظر کرد.

 سپهرزاد در پایان یاد آورشد: در دو ماراتن احتمال اینکه محمد جعفر مرادی در بین 20 نفر برتر قرار بگیرد ضعیف است فقط امیدوارم بتواند یک نتیجه آبرومندانه و قابل قبول برای کشورمان کسب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار