نایب رییس فدراسیون دو ومیدانی گفت: امیدوارم ورزشکاران در المپیک موفق ظاهر شوند و نتایج درخشانی برای کشورمان در المپیک بدست آورند.

پریسا بهزادی پیش از اعزام تیم ملی دوومیدانی به بازی های المپیک ریو در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارکرد: تیم ملی دوومیدانی قرار است بامداد سه شنبه عازم بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو شود.

وی درباره وضعیت آمادگی لیلا رجبی برای حضور در المپیک ریو گفت: امیدوارم لیلا رجبی با توجه به سختی های زیادی که در این یک سال اخیر متحمل شده است در مرحله مقدماتی پرتاب وزنه المپیک یک رکورد خوب برای کشورمان ثبت کند جزو 12 ورزشکار صعود کننده به مرحله نهایی قرار داشته باشد.

نایب رییس دو ومیدانی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا ورزشکاران می توانند نتایج خوبی را برای کشورمان کسب کنند یا خیر؟پاسخ داد: فعلا زود است درباره نتایج ورزشکاران در المپیک صحبت کرد اما امیدوارم با توجه به با تمرینات منظمی که پشت سر گذاشته اند در ریو درخشان ظاهر شوند.

بهزادی در خصوص امکانات کم فدراسیون برای ورزشکاران المپیکی کشورمان خاطرنشان کرد: تمام امکانات لازم برای موفقیت دو ومیدانی کاران در المپیک توسط فدراسیون فراهم شده بود.

بهزادی در پایان یاد آورشد: امیدوارم 10 دو و میدانی کشورمان در المپیک ریو 2016 موفق ظاهر شوند بعد از پایان این رقابت ها دست پر به کشور باز گردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار