اهواز؛

سمبل واقعی ایثاروایستادگی

امام جمعه اندیمشک گفت: آزادگان سمبل واقعی ایثار و ایستادگی اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازحجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک گفت:آزادگان بیشترین زجر و مشقت را در راه نهادینه کردن ارزش های اسلامی و دفاع از اسلام متحمل شدند.

وی افزود:امروزه این آزادگان با همان رشادتی که در جنگ داشته می توانند جوانان را با ارزش های انقلاب آشنا کنند و ناگفته های این راه سخت و پرمشقت را برای نسل جدید بازگو کنند.
امام جمعه اندیمشکبیان داشت:در برابر حقوق های نامتعارف که این روزها مطرح شده ، زندگی آزادگان و دوستداران واقعی نظام اسلامی ساده و هم سطح مردم است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به کودتای 28 مرداد گفت:این کودتا در شرایطی به وقوع پیوست که آمریکا و انگلیس می خواستند دخالت مستقیم در سرنوشت ایران داشته باشند.

امام جمعه اندیمشک  افزود: از آن زمان تاکنون در همه حوادث و اتفاقاتی که علیه ملت ایران انجام شده، ردپای آمریکا مشاهده می شود و این به خاطر تلاش آنها برای جدایی دین از سیاست است.

حجت الاسلام خدامی گفت:در حکومت اسلامی دین از سیاست جدا نیست و این امر یکی از موضوع های ارزشمند در جامعه است .

وی با اشاره به اهداف شوم استکبار، مقابله با آمریکا را اصلی ترین مبانی انقلابی بودن در جمهوری اسلامی دانست واظهارداشت: آمریکا اکنون در تمام عرصه ها به ویژه در عراق و سوریه شکست سنگینی متحمل شده است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به موضوع حقوق های نامتعارف از سران سه قوه خواست این موضوع را رسیدگی و ساماندهی کنند.

وی افزود: برخورد و پیشگیری از مفاسد اقتصادی برای کمک به تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی در کشور یک ضرورت است.
حجت الاسلام خدامی در ادامه جایگاه ائمه اطهار (ع) در حاکمیت ارزش های الهی را تشریح کرد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.