اهواز؛

شبکه های کارآفرینی راه حل ایجاد اشتغال برای جوانان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت :برگزاری نمایشگاههای توانمندی های صنعتی و تولیدی برای استفاده از محصولات داخلی در افزایش اشتغال موثر است.

شبکه های کارآفرینی راه حل ایجاد اشتغال برای جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازمدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت : جوانان جویای کار باید از این راه حل استفاده کنند و از انباشت منابع مالی پرهیز کرده و به سمت فعالیت های تولیدی پیش بروند.

اخلاق محمدیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: راه حل ایجاد اشتغال برای متقاضیان جویای کار این است که جوانان بویژه دانش آموختگان دانشگاهها با ایجاد شبکه های کارآفرینی در قالب تعاونی و بنگاههای اقتصادی کوچک به فعالیت بپردازند.

محمدیان در ادامه با اشاره به 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک بیان داشت: از مهمترین وظایف دولت ها در بخش حاکمیتی اقتصاد، ایجاد زیرساخت و توسعه بخش صنعت به عنوان موتور محرکه اقتصاد است و شرکت شهرکهای صنعتی با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های اقتصادی در بخش صنعت و استقرار صنایع کوچک به منظور افزایش خدمات رسانی و حمایت از واحدهای صنعتی تاسیس شد.

وی تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی یک شرکت مادر تخصصی است و ایجاد و توسعه صنایع کوچک را تسهیل می کند تا علاوه بر کارآفرینی، افزایش بهره وری و رقابت پذیری صنایع را در بازارهای داخل و خارج فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: استان دارای 70شهرک و ناحیه صنعتی است که در51 شهرک، امکان واگذاری زمین به متقاضیان وجود دارد.


محمدیان تصریح کرد: دولت برای توانمندسازی صنایع کوچک، تورهای صنعتی، حمایت از واحدهای صنعتی در نمایشگاهها، ایجاد مراکز و مجتمع های فناوری و کسب و کار و برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح دانش مدیران را در برنامه دارد.

وی افزود:استفاده از توان اجرایی و مشارکت بیشتر اهالی صنعت، اجرای طرح زیباسازی شهرکها، ارتقای سطح فنی مدیران، معرفی بازارهای جدید و ایجاد انسجام در میان صنایع همگن از جمله برنامه های اولویت دار است.


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاد حوزه و دانشگاه نیز به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان اظهار داشت: ورود آزادگان به میهن اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جلال جابریان گفت: انقلاب اسلامی در تاریخ بشریت نظیری ندارد و وجود این آزادگان بسیار ارزشمند است .


وی تصریح کرد: برخی از بعثی ها توسط استاد اخلاق و عرفان عملی مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی اکبر ابوترابی هدایت شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار