سیستان وبلوچستان

ازوظایف مهم مسئولان حفظ آرامش وتقویت امید درجامعه

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حفظ آرامش و تقویت امید در جامعه از وظایف مهم مسئولان است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛علی اوسط هاشمی در سفر به شهرستان خاش در جمع بزرگان و معتمدان طوایف  گفت: برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اولویت مهم دولت تزریق امید و نشاط به جامعه است که این مهم با مشارکت اقشار مختلف امکان پذیر می شود.

وی ادامه داد: گام برداشتن در مسیر اعتدال و همگرایی و بهره گرفتن از ظرفیتهای کشور از مزیت ها و برنامه های شاخص دولت است که از آن می توان به عنوان عاملی برای امیدآفرینی یاد کرد.

هاشمی ادامه داد: دولت با حمایتهای مردمی در ابعاد داخلی و خارجی به موفقیتهای ارزشمندی دست پیدا کرده و به تعبیر زیبای رئیس جمهور محترم اساس تلاش سیاست خارجی دولت در سه سال گذشته احقاق و تثبیت حقوق مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه هدف مهم توافق برجام تحقق اهداف اقتصادی بود اظهار داشت: همانگونه که دکتر روحانی در نشست اخیر با اعضای هیات دولت و استانداران گفتند برجام برای این بود که از حق مردم به خوبی دفاع کرده و راه را برای فعالیت های مختلف آنان بگشاییم.

نماینده مردم شهرستانهای خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این منطقه سرشار از ظرفیت و پتانسیل بوده که نگاه بلند و ویژه دولت می تواند به رشد و بالندگی آن کمک کند.

علی کرد اظهار داشت: بهره گرفتن از ظرفیت ها و مزیت های مرزی، کشاورزی، صنعتی، گردشگری و خدماتی چهره خاش را متحول و به دنبال آن به توسعه استان امید می بخشد.

کرد افزود: دسترسی نداشتن به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، نداشتن راههای دسترسی مناسب، ضعف در خدمات زیرساختی و گردشگری و حمایت ناکافی از بخشهای کشاورزی و نبود سرمایه گذاری در حوزه صنعت از دغدغه های مهم مردم خاش است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار