نهمین دوره ی اندیشه های آسمانی با حضور 50 نفر از زنجانی ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛35 تن از برادران و 15 تن از خواهران به دوره های نهمین دوره ی اندیشه های آسمانی اعزام می شوند.

دی این دوره ها ۲ هزار نفر از مدیران کانون های جدید در ۴ گروه، شامل ۳ گروه از برادران و یک گروه از خواهران حضور خواهند داشت.

در نهمین دوره اندیشه‌های آسمانی اضلاع گوناگون «روحیه جهادی »، ترسیم شده و عباراتی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری به مخاطبان عرضه خواهد شد، مخاطبان نیز فضای بصری جذابی را در تبیین این مفاهیم تجربه خواهندد کرد.

در این دوره ظرفیت‌های گفتمان ساز و موثر در این زمینه با نظام مفهومی و تصویر کلی مباحث ستاد عالی کانون‌های مساجد آشنا شده و در طی دوره، در بستر گفتمانی ایجاد شده، این ظرفیت‌ها با مطالب، مفاهیم و محتوای آماده شده مواجه می‌شوند.

بیشترین هدف این دوره، ایجاد دغدغه و تعریف اولویت‌های فرهنگی، با رویکرد اصلاح و تحول نگرش و بینش شرکت‌کنندگان به منظور ارتقاء روحیه جهادی می‌باشد.

گفتنی است نهمین دوره همایش اندیشه‌های آسمانی از(۳۱ مرداد تا ۱۸ شهریور) در مشهد برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر استدوره آموزشی واحد برادران استان زنجان در نهمین دوره اندیشه‌های آسمانی از (١٢ تا ١٦ شهریور) و دوره آموزشی خواهران از (١٧ تا ٢٠ شهریور) است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دوره ، امدیشه ، آسمانی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.