نشست دوره تربیت و تعالی حوزه‌ای با محوریت تربیت و تعالی و اهداف ارتقاء سطح تحلیلی و توانمندسازی مدیران عقیدتی به همت بسیج ادارات شهرستان نهاوند برگزار شد.

ضرورت آگاهی‌ بخشی جامعه نسبت به خطرات فضای مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نهاوند با اشاره به فضای مجازی و تاثیرآن بر سبک زندگی گفت: متولیان با آگاهی و بصیرت‌افزایی و آموزش‌های لازم باید آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را از خطرات و گزند این حوادث در امان نگه دارند.

موسوی‌تبار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتما رئیس فضای مجازی کشور می شدم، با اشاره به معایب و محاسن فضای مجازی گفت: فضای مجازی تاثیر بسیاری بر سبک زندگی، هویت ملی و فرهنگ ایرانی و اسلامی داشته و دارد.

وی با اشاره به فضای مجازی و تاثیرآن بر سبک زندگی ادامه داد: متاسفانه این فضا همچون کارد دو لبه‌ای است که لبه معایب آن تیره‌تر و برنده‌تر است و جامعه ما و نسل جوان ما از این لبه در حال آسیب‌های روحی، روانی و جسمی است.

مسئول عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نهاوند تصریح کرد: متولیان با آگاهی و بصیرت‌افزایی و آموزش‌های لازم باید آحاد جامعه به ویژه نسل جوان این سرمایه‌های انسانی کشور را از خطرات و گزند این حوادث در امان نگه دارند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.