3 کشتی گیر نونهال آزاد کار همدان که در مسابقات قهرمانی کشور مقام آورده بودند در اردوی تمرینی تیم ملی حضور یافته و تمرینات خود را آغاز کردند .

کشتی گیران نونهال همدانی در راه جام جهانی کشتی آزادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این اردو تحت عنوان اردوی بستر سازی نونهالان از روز پنج شنبه چهاردهم مرداد به مدت 5 روز در سالن خانه کشتی زنده یاد تجدد اصفهان برگزار گردید و حسین رسولی از فامنین ، فردین طالبی از اسدآباد و محمد امین لرستانی از فیروزان نهاوند تحت مربیگری محمد سهرابی در این اردو شرکت کرده و زیر نظر تورج ظفری مربی برجسته کشور آموزش دیدند .

محمد سهرابی که به همراه فردین طالبی و حسین رسولی برای بار دوم در سه سال گذشته در این اردو ها ظاهر می شد اذعان داشت که سطح اردو بسیار بالا بود و کشتی گیران زیر نظر دکتر مجید ترکان و سرپرستی تورج ظفری تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند .

به گفته وی بنا به نظر تورج ظفری و نظر فدراسیون کشتی مرحله دوم اردوهای تیم ملی نونهالان قبل از شروع جام جهانی برگزار می گردد تا نونهالان کشورمان بتوانند با آمادگی بالایی در این مسابقات حضور بیابند .

حسین رسولی در وزن 66 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور که تیر ماه در استان آذربایجان شرقی شهرستان بناب برگزار شد به مقام اول و مدال طلا رسید و محمد امین لرستانی و فردین طالبی به ترتیب در اوزان 42 و 73 کیلوگرم به مقام دوم رسیدند و به مدال نقره اکتفا کردند .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.