پنجمین دوره استاژ دفاع شخصی هاپکیدو WHC با حضور رئیس کمیته فنی کنفدراسیون جهانی هاپکیدو به میزبانی خراسان رضوی در شهرستان تربت جام برگزار شد.

رئیس کمیته هاپکیدو جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،: پنجمین دوره استاژ دفاع شخصی هاپکیدو WHC به میزبانی استان خراسان رضوی شهرستان تربت جام با حضور استاد لیچانگ سو رئیس کمیته فنی کنفدراسیون جهانی هاپکیدو و استاد سيد مصطفي قوامي قائم مقام انجمن هاپکيدو ايران و نائب رئيس WHC به مدت یک روزدر این شهرستان برگزار شد.

محمد رضا هاشم پور افزود : شرکت کنندگان در این دوره استاژ فنی ، استاندار سازی تکنیک ، دوره های مربیگری و داروی بین المللی را زیر نظر استاد لیچانگ سو فرا گرفتند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره و نقش تآثیر گذار آن درجایگاه هنرهای رزمی در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد : بدون تردید برگزاری چنین دوره هایی در توسعه و افزایش علاقه مندان به این رشته ورزشی نقش به سزایی دارد به خصوص که ورزشکاران تیم هاپکیدو خراسان رضوی با درخشش خوب خود همیشه توانسته اند مدال های رنگارنگی را از آن خود کنند.

رئیس کمیته هاپکیدو جمهوری اسلامی ایران ادامه داد : نگاه جمهوری اسلامی ایران از رشته های ورزشی و و بخصوص رزمی که در ابعاد همگانی و قهرمانی فعالیت بسزایی دارند یک نگاه حمایت آمیز بوده و در حال حاضر ورزش‌های رزمی در کشور ایران جایگاه ویژه ای دارد.

هاشم پور گفت : رزمی کاران کشورمان خود را برای شرکت در المپیک هنرهای رزمی که 13 تا 18 شهریور ماه سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار می شود آماده می کنند که دو رزمی کار تربت جامی بعنوان نمایندگان استان خراسان رضوی در این رقابتها حضور دارند.

استاد لیچانگ سو رئیس کمیته فنی کنفدراسیون جهانی هاپکیدو در این گفتگو می گوید : ایران در بین ورزش های رزمی جهان جایگاه ویژه ای دارد و هدف از سفر به ایران تعامل بهتر در زمینه جایگاه ورزش‌های رزمی جهان است.

وی ادامه داد : ایران در رشته های رزمی بخصوص دفاع شخصی از قدرتهای جهانی محسوب می شود و اکنون نیز نسبت به گذشته فعال تر شده و تعاملات مطلوب تری در این باره شکل گرفت ، به ویژه که مسئولان کیته هاپکیدو جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تلاش ویژه ای میکنند و ما هم بعنوان رئیس کنفدراسیون جهانی از آنها حمایت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد : کمیته فنی کنفدراسیون جهانی هاپکیدو امیدوار است با نگاه حمایت آمیزی این کنفدراسیون در ابعاد کمی و کیفی در عرصه بین المللی به مدیران پر تلاشش به موفقیت های بزرگی دست یابند و کنفدراسیون جهانی مانند مسئولان ورزش ایران حمایت های لازم از آنها می‌شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.