ایلام؛

تاثیر جایگاه رئیس مجلس در تصویب نهایی منطقه آزاد مهران

استاندار ایلام گفت: جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی در میان نمایندگان ممتاز است و مسئولان استان از این ویژگی برای جلب نظر موافق نمایندگان ملت برای تصویب منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران استفاده خواهند کرد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مهمترین موضوعی که در این دیدار مورد تاکید قرار گرفت لایحه ارسالی دولت مبنی بر تبدیل مهران به منطقه آزاد تجاری و صنعتی بود.
مروارید اضافه کرد: با توجه به نقش تعیین کننده آقای لاریجانی و اعتماد عموم نمایندگان به ریاست مجلس، تلاش کردیم تا از جایگاه و وجهه ایشان برای جلب نظر و رای مثبت سایر نمایندگان به این لایحه استفاده کنیم.
وی افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار قول دادند هنگام بررسی نهایی در صحن علنی حضور داشته باشند و در این مدت نیز رایزنی هایی را با مرکز پژوهش های و کمیسیون های مربوطه برای جلب نظر موافق آنان در تصویب لایحه مناطق آزاد جدید انجام دهند.
مروارید اظهار کرد : جو حاکم بر مجلس در خصوص تصویب مناطق آزاد جدید به نسبت دوره گذشته بهتر است ولی این وضعیت شکننده است چون در زمان تصویب یک فوریت این طرح 131 نفر رای مثبت دادند که باید تلاش کنیم با رایزنی با نمایندگان سایر استان ها این تعداد در زمان رای گیری نهایی بیشتر شوند.
وی گفت: لایحه ایجاد مناطق آزاد جدید هم اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است و امیدواریم با همراهی مجمع نمایندگان استان ایلام بتوانیم زمینه تصویب منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران را فراهم کنیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.