کرمانشاه؛

انهدام باند سارقان منزل در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از انهدام باند سارقان منزل و كشف 15 مورد سرقت منزل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ "محمدرضا اميری" گفت: در پی ارجاع يک مورد پرونده سرقت منزل از يكی كلانتری های سطح شهر كرمانشاه به همراه يک نفر متهم و ارجاع آن به اداره مبارزه با سرقت  مراتب در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.

وی گفت: در ابتدای تحقيقات از نامبرد و اخذ سوابق کيفری وی مشخص شد كه متهم جهت گمراه کردن ماموران از هويت جعلی استفاده کرده و از سارقان حرفه ای و سابقه دار است، لذا تيم پی جويی پرونده دامنه تحقيقات را گسترش داده و با انجام تحقيقات فنی و پليسی و تلاش شبانه روزی عرصه بر متهم تنگ شده و در نهايت لب به اعتراف گشود.

این مقام انتظامی افزود: متهم به 15 فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه با همدستی دو نفر با هويتهای معلوم معترف شد که در ادامه تحقيقات از متهم با راهنمای وی محلهای سکونت همدستان شناسايی و طی هماهنگی قضائی به عمل آمده در يک عمليات منسجم و ضربتی يک نفر از همدستان وی دستگير و جهت انجام تحقيقات به مقر پليس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ امیری ادامه داد: متهم دوم در انجام تحقيقات منکر هرگونه سرقت شد اما با مواجهه حضوری با متهم اول و ارائه دلائل و شواهد متقن و غير قابل انکار، به انجام سرقت های منزل با همدستی ديگر همدستانش اعتراف کرد.

وی خاطر نشان كرد: با راهنمايی متهمان محل های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسايی شدند، تلاش در جهت دستگيری همدست متواری آنان و شخص مالخر اموال مسروقه نیز کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.