کرمانشاه؛

رییس پليس فتا استان منصوب شد

طی حکمی سرهنگ "علی کريمی" به عنوان رئيس پليس فتای استان کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پليس، مراسم تکریم و معارفه رئيس پليس فتا استان کرمانشاه با حضور سرهنگ جانشين فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

"عليرضا مرزبانی" در اين مراسم ضمن اظهار رضايت از عملکرد پليس فتا گفت: سرهنگ شفيعی در طول حضورش در سمت رئيس پليس فتای استان توانسته است کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارد و در اين مدت عملکرد بسيار مطلوبی چه در حوزه کشف جرايم و چه در حوزه آموزش داشته و اکنون نيز پس از خدمت 30 ساله در نيروی انتظامی به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

وی خدمتگزاری به مردم را از مهمترين افتخارات نيروی انتظامی عنوان کرد و افزود: از برجسته ترين ويژگی های حکومت در جامعه اسلامی، کسب رضای خدا و رسيدگی به مشکلات مردم است.

جانشين فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزايش جرائم سايبری در سالهای اخير افزود: بايد توجه ويژه و خاصی به سوی فضای مجازی معطوف شود، به حمدالله دانش تخصصی به همراه تجربه انتظامی پرسنل پليس فتا باعث حضور مقتدرانه اين پليس در فضای مجازیشده است.

سرهنگ مرزبانی نياز به افزايش تلاش پرسنل پليس فتا را امری واجب دانست و خاطر نشان کرد: بايد به صورت مداوم فضای مجازی رصد و هرگونه جرم قبل از وقوع شناسايی شود زيرا پيش بينی جرائم بر پيگيری اولويت دارد.

گفتنی است، در پايان اين مراسم جانشين انتظامی استان ضمن قدردانی از خدمات صادقانه سرهنگ علی شفيعي، سرهنگ علی کريمی را به عنوان رئيس جديد پليس فتای استان کرمانشاه منصوب کرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، فتا ، پلیس ، منصوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.