رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار از برخورد با یک آزمایشگاه پاتوبیولوژی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمود میرشکار گفت: با توجه به ارائه قبض پرداختی تعدادی بیمار در خصوص اخذ وجه مازاد بر تعرفه توسط یک آزمایشگاه پاتوبیولوژی در شهرستان چابهار پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از آغاز رسیدگی و احضار نماینده آزمایشگاه اتهام تفهیم و پس از استعلامات صورت گرفته و بررسی مستندات، شعبه تخلف را محرز دانسته و مستند به ماده 4 قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی مصوب سال 1367 آزمایشگاه فوق را محکوم به جزای نقدی بیش از 6 میلیون ریال در حق دولت و توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم کرد.

وی گفت: از حوزه‌های صلاحیتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات کالا و خدمات، بهداشت دارو درمان و دامپزشکی و قاچاق کالا و ارز است و هیچ نهادی حق دریافت وجه مازاد بر تعرفه را ندارد و درصورت مشاهده و اعلام گزارش توسط شهروندان با متخلف یا متخلفین وفق مقررات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

میرشکار بیان کرد: علاوه بر پرونده‌های شهرستان چابهار، پرونده‌های شهرستان‌های کنارک و نیکشهر نیز به صورت شعبه سیار توسط این اداره رسیدگی می‌شود لذا شهروندان در آن شهرستان‌ها نیز می‌توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی 5000515010 ارسال کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار