نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک از نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت عملیات غرورآفرین " وعده صادق ۲" علیه رژیم منحوس صهیونیستی قدردانی کردند.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه غیور مردان سپاه همیشه سرافراز در اقدام موشکی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی است که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان را شیرین کرد.

این عملیات غرورآفرین و عزتمندانه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و انتقام جویانه خون شهیدان مظلوم از جمله شهید هنیه، شهید سید حسن نصرالله، شهدای مظلوم و بی دفاع غزه و لبنان و تنبیه متجاوز که به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت، عملیاتی شد، نشان داد که اراده رهبری عزیز، دولت و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر بوده و در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است.

این پیام می‌افزاید: بدون تردید تداوم جنایات سبعانه رژیم خبیث و جعلی اسرائیل و هم پیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در مجموعه نیرو‌های مسلح قهرمان مواجه خواهد شد.

اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه نیرو‌های مسلح‌به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بابت این عملیات ارزشمند و غرور آفرین، از درگاه خداوند قادر متعال پیروزی جبهه مقاومت را در نبرد با رژیم تروریستی صهیونیستی و حامیان آن مسئلت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار