مسابقات کشتی آزاد جوانان و نوجوانان و فرنگی نوجوانان روز پنج شنبه در سالن 6 هزارنفری انقلاب در همدان برگزار شد .

همدان قهرمان مسابقات کشتی جوانان و نوجوانان انتخابی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این مسابقات که تحت عنوان یادواره شهید داوود بهراملو در سه رشته جوانان آزاد ، جوانان فرنگی و نوجوانان فرنگی برگزار شد و تیم شهرستان همدان در هر سه رشته به مقام نخست رسید .

در بخش فرنگی نوجوانان تیم همدان A با مجموع 89 امتیاز قهرمان قسمت تیمی شد . اسدآباد با کسب 56 امتیاز مقام نایب قهرمانی تیمی را کسب کرد و تیم رزن با کسب 54 امتیاز و رقابت نزدیک با اسدآباد در جایگاه سوم قرار گرفت .

در وزن 42 کیلوگرم حسین عبدالرضائی از تویسرکان به مقام نخست ، محمد مهدی عزیز محمدی از رزن به مقام دوم و حسین مرشدی از اسدآباد به مقام سوم رسید .

در 46 کیلوگرم مهران ابراهیمی از تیم همدان A اول شد و مدال طلا گرفت ، رضا ترک از تیم همدان B نایب قهرمان شد و محمد حسین عزیز محمدی از شهرستان رزن بر سکوی سوم مسابقات قرار گرفت .

در 50 کیلوگرم مهدی شیری از تیم همدان B به مقام نخست و مدال طلا رسید ، حسین شفیعی از اسدآباد دوم شد و حسین نادری از رزن در جایگاه سوم قرار گرفت و به مدال برنز اکتفا کرد .

در 54 کیلوگرم علیرضا زارعی از تیم همدان B سایر رقبای خود را شکست داد و قهرمان شد .

بهنام قنبری از اسدآباد به مقام دوم رسید و عرفان زرین مطلق از تیم همدان A به مدال برنز و مقام سوم رسید .

در 58 کیلوگرم محمد مهدی اصغری از بهار در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا را نصیب خود کرد . عرفان عمادی از همدان A با شکست در فینال به مقام دوم رسید و سجاد اسماعیلی از رزن به مقام سوم رسید .

در 63 کیلوگرم احمد خان میرزائی از تویسرکان بالاتر از حریفان خود بر سکوی نخست ایستاد ، آرمین احمدیان از اسدآباد نایب قهرمان شد و حسین قاسمی نماینده تیم همدان A به مدال برنز رسید .

در 69 کیلوگرم کامیار اسدی از همدان A پیروز مسابقات بود و مدال طلا گرفت و علی اسدی از اسدآباد در رده دوم قرار گرفت .

در 76 کیلوگرم پوریا حاج میرزائی از همدان A اول شد و مدال طلا گرفت ، عرفان احمدلو نماینده بهار نایب قهرمان شد و مدال نقره گرفت و پوریا بیات از تویسرکان به مقام سوم رسید و مدال برنز را به گردن آویخت .

در 85 کیلوگرم علی شیخی از همدان A مدال طلا را از آن خود کرد . علی اکبر سجینی از رزن در فینال مغلوب شد و نایب قهرمان مسابقات شد و امیر مهدی ذوالفقاری از بهار در جایگاه سوم قرار گرفت .

در 100 کیلوگرم محمد رضا اصغری از همدان A قهرمان شد و محمد رضا بازلی از فامنین مدال نقره را برای شهرستان خود به ارمغان آورد و امیر حسین زمان زاده از کبودرآهنگ به مدال برنز رسید .

در بخش آزاد جوانان باز هم تیم همدان Aبا 67 امتیاز به مقام نخست رسید . نهاوند در رقابتی فوق العاده نزدیک با ملایر با کسب 59 امتیاز نایب قهرمان شد و ملایر با کسب 58 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از نهاوند به مقام سومی رسید .

در 50 کیلوگرم در فینالی حساس میلاد عبدی از تیم همدان Bامین طاهرلو از تیم همدانA را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید و امین طاهرلو دوم شد ؛ همچنین یونس کمیش علی آبادی از نهاوند در رده بندی حریف کبودرآهنگی خود را شکست داد و سوم شد .

در 55 کیلوگرم سعید انوری از تیم همدانA قهرمان شد و محمد جواد غلامی از تیم ملایر به مقام دوم رسید . همچنین حمیدرضا بیگلری از نهاوند توانست در رده بندی به مقام سوم و مدال برنز برسد .

در 60 کیلوگرم مجتبی غلامی از نهاوند قهرمان شد و به مدال طلا رسید . علیرضا هاشمی نماینده تیم ملایر نایب قهرمان شد و مجتبی عبدالمالکی از تویسرکان به مقام سوم بسنده کرد .

در 66 کیلوگرم مهدی سعیدی و سجاد چهاردولی هر دو از ملایر درخشیدند و به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و محمد رضا عبدلی از همدانA به مقام سوم و مدال برنز رسید.

در 74 کیلوگرم در رقابت هایی بسیار حساس و دیدنی امیر غلامی از همدانA توانست از سایر حریفان پیشی گیرد و قهرمان شد . حسن قاسمی کشتی گیر تیم بهار به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید و محمدرضا شاه محمدی که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارد از تیم همدانC به مقام سومی اکتفا کرد .

در 84 کیلوگرم مهدی بابایی از تویسرکان توانست میان رقبا به برتری برسد و اول شد . علیرضا ابراهیمی از نهاوند به مقام دومی رسید و ساسان جمشیدی از همدانA بر سکوی سوم قرار گرفت .

در 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا کشتی گیر تیم همدانA که دیگر ملی پوش استان نیز هست قهرمان شد . امیر محمد احمدی از اسدآباد به مقام دوم رسید و عباس نادری از نهاوند در رده بندی حریف خود را مغلوب ساخت و سوم شد .

در 120 کیلوگرم فرزاد کولیوند نماینده تویسرکان با عملکرد خوب توانست مقام اول این مسابقات را از آن خود کند . مهدی صدری از تیم همدانA دوم شد و رضا کزازی که به عنوان نماینده تیم نهاوند در این مسابقات شرکت کرده بود به مقام سوم و مدال برنز رسید .

در بخش فرنگی جوانان تیم همدانA برای سومین بار با کسب 66 امتیاز بر سکوی نخست قسمت تیمی ایستاد . تویسرکان با کسب 53 امتیاز به مقام دوم رسید و نهاوند با کسب 42 امتیاز سوم شد .

در 50 کیلوگرم که شرکت کننده های زیادی نداشت احمد مراد علی از تیم همدانA همشهری خود مهران معظمی را که برای تیم همدانB کشتی می گرفت مغلوب ساخت و به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند .

در 55 کیلوگرم محمد حسین عبدالوند از تویسرکان قهرمان شد و مدال طلا گرفت . امیر فرهادی از همدانA دوم شد و ابوالفضل توکلی مقدم از رزن توانست مدال برنز این مسابقات را برای تیمش به ارمغان بیاورد .

در 60 کیلوگرم محمد سبزی عبدی از نهاوند با عملکردی مناسب توانست به مقام نخست برسد و سروش اشترانی از تویسرکان و حسین صدری از تیم همدانA به ترتیب عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند .

در 66 کیلوگرم امیرحسین گروسی از همدانA به مقام قهرمانی رسید و محمد امین سوری از نهاوند دوم شد . علی عظیمی از ملایر نیز به مقام سوم و مدال برنز رسید.

در 74 کیلوگرم محمد خدابخشی از تویسرکان و مهدی ایمانی از اسدآباد به فینال رفتند و محمد خدابخشی به مقام نخست رسید .

در 84 کیلوگرم علی منصوری از همدانA بر سکوی نخست ایستاد . امیر حسین خزایی کشتی گیر تویسرکان نایب قهرمان شد و عارف رضایی از بهار توانست در جایگاه سوم قرار گیرد و برنز گرفت .

در 96 کیلوگرم مهرداد رنگچیان از همدانA با ارائه کشتی های زیبا از سایر رقیبان خود پیشی گرفت و قهرمان شد . محمدرضا عبدالمالکی از تویسرکان در جایگاه دوم قرار گرفت و امید عین قلائی از نهاوند به مقام سوم قناعت کرد .

در 120 کیلوگرم محمد سروش رنجبر از تیم همدانB که در تورنمنت اسپانیا برای همدان افتخار آفرینی کرده بود توانست به مقام قهرمانی برسد . حمیدرضا قربانپور از همدانA نایب قهرمان شد و مصطفی نوابی از نهاوند در جایگاه سوم قرار گرفت .

نفرات اول تا سوم هر وزنی در این مسابقات به اردو های تمرینی فرستاده می شوند و پس از انجام تمرینات مختلف و شناسایی نفرات برتر تیم همدان برای مسابقات قهرمانی کشور از میان آن نفرات برگزیده می شود و به مانند قبل نیست که مسابقات انتخابی استان تنها ملاک تعیین تیم استان باشد .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.