سمنان؛

درخشش دانش آموزان دبیرستان پاکزاد مهدیشهر در کنکور 95

21 دانش آموز از شهرستان مهدیشهر توانستند رتبه زیر 2 هزار را در کنکور 95 امسال کسب کنندکه پایین ترین رتبه را خانم موسوی در رشته علوم انسانی با رتبه 65 کشوری کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر گفت: دانش آموز مدرسه نور فولادمحله در شهرستان مهدیشهر رتبه 65 کشوری در کنکور سراسری سال 95 در گروه علوم انسانی را کسب کرد.
جعفر ملک احمدی با اعلام این خبر افزود: 21 دانش آموز از شهرستان مهدیشهر توانستند رتبه زیر 2 هزار را در کنکور 95 امسال کسب کنند.
وی با بیان اینکه کسب این رتبه ها در گروههای علوم ریاضی، علوم انسانی و زبان خارجه می باشد، تصریح کرد: پایین ترین رتبه را خانم موسوی از دبیرستان نور فولادمحله در رشته علوم انسانی با رتبه 65 کشوری کسب کرد.
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر همچنین از درخشش دانش آموزان دبیرستان پسرانه نمونه دولتی پاکزاد مهدیشهر در کنکور امسال خبر داد و افزود: پسران رکوردار رتبه های برتر در کنکور 95 در شهرستان مهدیشهر هستند.
ملک احمدی با تاکید بر اینکه از 21 دانش آموزی که رتبه زیر 2 هزار را در کنکور به دست آوردند 13 نفر آنها از دبیرستان پاکزاد هستند، بیان کرد: 3 نفر از دبیرستان دخترانه اندیشه مهدیشهر، 2 نفر از دبیرستان نور فولادمحله، 2 نفر از دبیرستان دخترانه شهدای مهدیشهر و یک نفر هم از دبیرستان پسرانه ملاصدرا می باشند.
وی گفت : در کنکور سال گذشته 13 نفر از دانش آموزان شهرستان مهدیشهر رتبه زیر 2 هزار را کسب کرده بودند که امسال با رشد 40 درصدی نسبت به سال گذشته به 21 نفر رسیدند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.