اردبیل؛

برگزاری دومین یادواره 29 شهید والامقام جهاد کشاورزی استان اردبیل

دومین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی، خانواده های معظم شهدا، فرماندهان دستگاه های نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: دومین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود و هدف از برگزاری این یادواره انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان است.

عدیل سروی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در 8 سال دفاع مقدس 410 رزمنده، 101 جانباز، 18 آزاده و 29 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: امروزه جهادگران و تلاشگران بخش کشاورزی نیز با جان و دل ادامه دهندگان راه والامقام بوده و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.

وی یکی از رسالت عظیم سازمان جهاد کشاورزی را تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: اقدامات بسیار قابل توجهی انجام شده به‌طوری‌که با تلاش همه جانبه تولیدکنندگان رکورد تولید گندم در استان اردبیل شکسته شد.

تجلیل از خانواده های شهدای سازمان جهاد کشاورزی، رونمایی از کتاب مردان مهتاب به نویسندگی پری آخته که خاطرات جمعی از رزمندگان و شهدای جهادگر استان و با اجرای مداحی یاد و خاطره 29 شهید والامقام سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.