مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در معلق‌ترین پل خاورمیانه در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین عباسی‌نیا در مراسم جشن دهه کرامت و تجلیل از خبرنگاران فهال در پل معلق مشگین‌شهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر برگزار می‌شود و تمهیدات اساسی برای برگزاری این رویداد ملی در مشگین شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ‌آیتم‌های مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در پل معلق مشگین‌شهر برگزار شد، گفت: انتظار می‌رود با بررسی کارشناسان و بخشی از آیتم‌های مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در پل معلق مشگین‌شهر برگزار شود که این امر می‌تواند آمار گردشگران داخلی و خارجی منطقه را افزایش دهد.

مدیرعامل منطقه گردشگری نور سبلان بیان کرد: یکی از اولویت‌های نمونه منطقه گردشگری نور سبلان برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در سطح ملی است که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در تعطیلات فصل تابستان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به طور منظم و دقیق در پل مشگین‌شهر برگزار شده است.

عباسی‌نیا افزود:‌ استقبال گردشگران داخلی و خارجی ازطولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در فصل تابستان بسیار چشم‌گیر بوده است ومهم‌ترین اهداف ما جلب رضایت گردشگران داخلی و خارجی است و در این زمینه با اجرای برنامه‌های فرهنگی‌‌، اجتماعی و ورزشی توانسته‌ایم گام بزرگی در رضایت گردشگران داخلی و خارجی برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.