شهرستان نطنز می‌تواند به‌ عنوان پایگاه اصلی گردشگری سلامت در استان اصفهان تبدیل شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی در آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان نطنز که در فرهنگسرای کوثر این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رفتن‌ها و آمدن‌ها جریان طبیعی حیات بشری است و نکته مهم فقط این است که خدمات انجام‌شده مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

مرتضی صفاری نطنزی در ادامه مقوله سلامت را یکی از مقوله‌های مهم جامعه برشمرد و افزود: یکی از نکاتی که در هر شهر و منطقه مورد تأکید مردم است بحث سلامت بوده و امروز با توجه به پیشرفت علم پزشکی و توجه دولت به این بخش انتظار می‌رود این امکانات در شهرهایی مانند نطنز هم بیاید.

نماینده نطنز و قمصر در مجلس تصریح کرد: یکی از دلایل مهم مهاجرت مردم از این شهرستان وضعیت بهداشت و درمان شهرستان نطنز است، می‌گویند اینجا پزشک مناسب و پاسخگویی مناسب در حوزه بهداشت و درمان وجود ندارد و به همین خاطر از این شهر مهاجرت می‌کنند.

وی بیان کرد: امکاناتی در شهرستان داریم و هم خیرین خوبی هم داریم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باید با برنامه‌ریزی و همچنین همکاری خیرین اقدام به رفع مشکلات و کمبودها کنند.

صفاری نطنزی با اشاره با دیدار با مسئولان تأمین اجتماعی در اصفهان و طرح ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی در اصفهان گفت: در آنجا پیشنهاد شد بجای ساخت یک بیمارستان بزرگ در اصفهان باآن‌همه ترافیک و آلودگی هوا، این بیمارستان مجزا شده و در 10 نقطه استان اصفهان ساخته تا همه مردم شهرستان‌ها نیز بتوانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ایام انتخابات تبدیل نطنز به‌ عنوان پایگاه گردشگری سلامت استان بود و اینجا تأکید می‌کنیم با توجه به آب‌وهوای خوب منطقه و فضای مناسبی که وجود دارد باید به سمت گردشگری سلامت در شهرستان برویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.