اهواز؛

تعویض 5 دستگاه کلید هوایی در کلیدخانه سد شهید عباسپور

با اجراي طرح تعويض 5 دستگاه کليد هوايي در کليدخانه سد شهيد عباسپور مرحله جديد عمليات هاي تعميراتي در اين پست بزرگ آغاز شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مديرعامل سد و نيروگاه شهيد عباسپور در ادامه  فعاليت هاي تعميراتي در پست 400 کيلوولت (کليدخانه ) سد و نيروگاه شهيد عباسپور، 5 دستگاه کليد هوايي گراند سوييچ ارت دار ازجنس هاپام در محل تعويض شد.

سيد حميد صالحي افزود: اين دستگاهها که به صورت مکانيکي فعاليت مي کردند در حين انجام کار از ايمني بالايي برخوردار نبوده و احتمال ايجاد خطر براي بهره برداران در زمان کار بويژه در مواقع بارندگي با اين نوع کليدها وجود داشت.

وي تصريح کرد: با علم به اين که کليدهاي هوايي قديمي علاوه بر خطرات جاني سرعت انجام کار را نيز در کليدخانه کاهش مي دهند و در ادامه مي توان از کليدهاي هوايي با قابليت اطمينان عملکرد و ايمني و حفاظت جاني بهره برداران در زمان انجام کار استفاده کرد پس از انجام بررسي هاي لازم اقدام به خريداري و تعويض 5 دستگاه از کليدهاي هوايي گراند سوييچ توسط کارشناسان داخلي اين شرکت انجام و تست هاي بازوبسته شدن اين کليدهوايي باموفقيت انجام شد.

پست400کيلوولت سد شهيدعباسپور مسجد سليمان  از مهمترين پست هاي کليدي کشور محسوب مي شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.